כנסים ואירועי חברה

כדי לקיים כנסים ואירועי חברה ברמה גבוהה נדרשת שליטה מוחלטת בהמון פרטים קטנים. אנחנו בריבלין תיירות ונופש מומחים בהפקת כנסים עסקיים או אירועי חברה מיוחדים כבר יותר מ-10 שנים, ומציעים לכם שירות מושלם מקצה לקצה, כזה שיוריד מכם את כל הלחץ של הסידורים, כאבי הראש והארגונים, ויבטיח לכם הפקה מקצועית ואיכותית של אירוע מרגש.

אצלנו תקבלו ליווי אישי של מפיקים מקצועיים ומנוסים, שיעניקו לכם שירות נפלא עם ירידה לפרטים הקטנים:

 

  • בניית קונספט האירוע או הכנס
    אירוע בלתי נשכח מתחיל מרעיון מיוחד וקונספט שסביבו ייבנה הכול. מומחי הקריאייטיב של ריבלין תיירות ונופש ישמחו להיפגש איתכם, להכיר ולהתעניין, כדי להציע לכם מבחר רעיונות מקוריים. אנחנו נדאג עבורכם להכול: החל מפיתוח הרעיון, ועד לעיצוב, מיתוג ונראות כך שיובטח לכם כנס מושלם ואירוע ברמה אחרת מכל מה שהכרתם עד עכשיו.
  • מוקד רישום אינטרנטי
    אנחנו אוהבים להיות יעילים, ולכבוד האירוע או הכנס שלכם נקים מוקד רישום אינטרנטי. זהו הפתרון הטוב ביותר לצורך הרשמה מהירה של המוזמנים שלכם, וכן לצורך מעקב אחר כמות האנשים שישתתפו. דף ההרשמה באינטרנט ימותג ויעוצב ברוח הכנס, ואנו נכתוב עבורכם טקסטים מזמינים שיניעו להרשמה ולהשתתפות.
  • נבחרת מרצים ומנחים
    כנסים ואירועים מיוחדים דורשים הנחיה מקצועית, ואנחנו נשמח להציג בפניכם נבחרת של מרצים ומנחים עם המון ניסיון. בין אם מדובר בשחקנית, קריין מפורסם או אושיית רשת – תהיו בטוחים שנדע להתאים עבורכם את ההנחיה המתאימה ביותר במסגרת התקציב שלכם.
  • קבלת פנים
    אורחים המוזמנים לכנסים ואירועים אוהבים להרגיש מיוחדים. זו בדיוק התחושה שנעניק להם ברגע שהם יגיעו – החל משלב קבלת הפנים החגיגית ולאורך כל האירוע.
  • חוויה קולינרית
    במסגרת הפקת האירוע או הכנס, ניתן לשלב גם חוויה קולינרית הכוללת שתייה קלה, קרה או חמה, טעימות (פינגר פוד) בקבלת פנים, ודוכנים המגישים מנות מעוררות תיאבון. תוכלו להתאים את התפריט לאופי הכנס, וניתן כמובן להזמין מנות המותאמות במיוחד לצמחוניים, טבעוניים או לרגישים לגלוטן.

 

חוויית בידור
מופע סטנדאפ, הופעה של להקה, זמרת אורחת או אמן חושים – חוויית בידור תמיד משתלבת מצוין באירועים או כנסים חגיגיים, מקלילה את האווירה ומחברת את המשתתפים. נשמח להציע לכם מבחר רעיונות לתיבול החוויה בהתאם לתקציב שהגדרתם לנו.

סגירת תפריט