נופש בארץ ובחו"ל

כשהעובדים שלכם מאושרים, גם אתם מאושרים. אתם כבר מכירים את האווירה הזו בנופש חברה, כשכולם מתרגשים, מתארגנים, מצטלמים, מעלים לפייסבוק ולאינסטגרם, ואתם נהנים יחד איתם. אבל כדי להפיק נופש בארץ ובחו"ל ברמה גבוהה צריך לדאוג להמון דברים: החל מתוכניות טיול וסיורים, דרך הזמנת כרטיסים וחדרים בבתי מלון, ועד רכישת פוליסות ביטוח למשתתפים ובחירת תפריט קולינרי שיתאים לכולם. בשתי מילים: כאב ראש. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! ריבלין תיירות ונופש מזמינה אתכם, מנהלים ומנהלות משאבי אנוש, להוריד את הלחץ והמתח של ההפקה ולתת לנו לעשות את העבודה במקומכם ברמה הגבוהה ביותר.

ליווי צמוד לכל לקוח

בין אם אתם עובדים בחברה גדולה, קטנה או בינונית, אנחנו בריבלין תיירות ונופש מעמידים לרשותכם מנהל או מנהלת שילוו אתכם באופן אישי בכל שלב בהפקת נופש חברה בארץ ובחו"ל. הרי מדובר בחופשה חלומית שכולם מחכים לה, אז מה החלום שלכם? ספרו לנו, שתפו אותנו ותגלו מהר מאוד שאנחנו מומחים בהגשמת חלומות. יחד, נבנה עבורכם את כל תוכנית הנופש.

נצא לסיור מקדים בבתי המלון, נבחר את הארוחות הכי מפנקות, וכמובן – נשמור על התקציב שהגדרתם מראש ונתאים את כל החופשה לדרישות שלכם. 


אצלנו אין סימני שאלה – אתם יודעים מראש בדיוק מה תקבלו מאיתנו ולכן אנחנו הולכים על בטוח:
לפני שנחליט על אזור הנופש, נצא יחד אתכם לסיור בשטח כדי לבחור את המלון הטוב ביותר והאטרקציות המומלצות. בהמשך נבנה עבורכם את כל תוכנית החופשה, נבחר את הארוחות הכי מפנקות, וכמובן – נשמור על התקציב שהגדרתם לנו ונתאים את הכול לדרישות שלכם.

יוצאים מהקופסה, מתחילים בחוויה

אם אתם רוצים להפתיע את העובדים שלכם עם נופש חברה שידברו עליו המון זמן, פשוט צריך לצאת מהקופסה ולחשוב על רעיונות מקוריים. אבל אל תדאגו, אתם לא צריכים לעשות את זה לבד. ילוו אתכם אנשי קריאייטיב עדכניים בכל החידושים בתחום שיציעו לכם מגוון רעיונות יצירתיים לנופש מיוחד… אפילו בתוך מטוס או אונייה! אתם חולמים – אנחנו מגשימים.

שירות ומקצועיות ללא תחרות

הרבה חברות, ארגונים וועדי עובדים אוהבים לעבוד עם ריבלין תיירות ונופש. אם תשאלו אותם למה, הם יענו לכם: חוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצועיות ללא תחרות ומחירים הוגנים. אנחנו אומנם אוהבים להפתיע ולחדש, אבל בכל הקשור להפקת נופש בארץ ובחו"ל – אתם יודעים בדיוק מה תקבלו מאיתנו.
השירות שלנו כולל מלווה לכל שאלה, התייעצות או בקשה, ומספר טלפון אישי אליו תוכלו להתקשר מתי שתרצו.


בנוסף, אנחנו נדע להתאים את החוויה הטובה ביותר בהתאם לתקציב העומד לרשותכם. בלי חריגות מיותרות, ועם תשומת לב מרבית לפרטים הכי קטנים – והכי חשובים. זו הסיבה שהמחירים שתקבלו אצלנו אטרקטיביים במיוחד, פשוט כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ומאמינים תמיד בשירות הוגן ומקצועי לאורך כל הדרך.

אירועים מושלמים באוויר ובים

יש אירועים שלא מפסיקים לדבר עליהם גם אחרי שהם נגמרים. כנסים, חתונות, נשף פורים, מסיבות סוף שנה, השקת מוצר או אירוע קד"מ – את האירוע הפרטי שלכם נוכל לעשות באוויר, בים או בכל מקום עליו אתם חולמים (טוב, אולי חוץ ממאדים).

אנחנו יודעים להפיק אירועים מושלמים כאלה, ומעניקים לכם ליווי אישי ומקצועי של אנשי תוכן והפקה מהשורה הראשונה. צוות המומחים שלנו יעשה עבורכם את כל העבודה : החל משלב הרעיונות והקריאייטיב , דרך בניית קונספט לאירוע, ועד לעיצוב ונראות, מיתוג מרהיב, קייטרינג משובח, פלייליסט מוקפד – הכל בהתאם להעדפות האישיות שלכם. 

סגירת תפריט